Paula

Tärkein ensin. Kyllä -minä rakastan itseäni ja vieläpä enemmän kuin ketään muuta. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi sanalla itserakas on niin negatiivinen kaiku. Ei se, että rakastaa itseään, tarkoita etteikö voisi rakastaa samalla vaikka koko maailmaa. Päinvastoin, itsensä rakastaminen on jopa välttämätöntä, jos haluaa kyetä rakastamaan jotain muutakin. Kuinka voisi ikinä tuntea aitoa rakkautta ketään tai mitään kohtaan, jos edes oman elämän tärkein henkilö ei ole sen arvoinen?

Minä itse on henkilö, jonka kanssa vietän 24 tuntia vuorokaudessa ensiparkaisusta viimeiseen hengevetoon. Nukun hänen kanssaan, syön hänen kanssaan, jopa tehdessäni tarpeitani hän on läsnä. En pääse hänestä irti muuten kuin hankkiutumalla eroon, no, itsestäni. En kestä tätä idioottia, joka asuu minun pääni sisällä, tai itseasiassa, jonka rumassa ruumiissa minä joudun elämään, eikun hetkinen miten se meni, ehkä hän katoaa, jos hyppään alas parvekkeelta, näin, mutta hei sehän olenkin minä, josta se märkä läntti asfalttiin jää, odottakaas vähän, heittäkää joku köysi, o-ou maa lähest… Ei kovin kestävä ratkaisu, vai? En tiedä teistä, mutta minä ainakin elän näin tiiviissä ihmissuhteessa mieluummin jonkun loistotyypin kanssa, kuin kärsin tympeän idiootin seurasta. Onneksi siis satun olemaan täydellinen. Olkaa tekin!

Kategoria(t): Paula ♥. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Paula

  1. Paluuviite: Maailman ihanin poikaystävä | Paulasydän

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s