Saappaan alta kurkkivat pitsisukat

Olen hehkuttanut näitä sukkia aiemminkin, joten tyydyn tällä kertaa vain jakamaan kanssanne kuvan itseäni joku aika sitten miellyttäneestä yhdistelmästä. Omat saappaani eivät varren löysyyden takia aivan optimaaliset tähän settiin ole, ja säärenikin ilmeisesti ovat huippumallin tasoa, kun ylipolvensukkia saa repiä ihan tosissaan saadakseen ne todella polven yläpuolelle. Suloiset sukat kuitenkin piristävät asua kummasti saappaan varresta kurkkiessaan!

Kategoria(t): Paula ♥. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Saappaan alta kurkkivat pitsisukat

  1. Eevis sanoo:

    Höö, tollaset munki pitää hommata. Tosi söpö idis! Koska mennään shoppaamaan? :)

    • paulahelena sanoo:

      Heii, kiva kuulla susta täällä! joo mä oon vannoutunu ylipolvensukkien fani, helposti ja edullisesti piristystä asuihin :) oon kyl maailman huonointa shoppailuseuraa tai kyl mä makutuomariks/kattelemaan voin lähtee mut ostoksia osaan ite tehä vaan yksinäni :D mut pitää sitä improo/stand-upii katella ainaki kuhan selviin noista tenteistäni :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s